Kamis, 30 Desember 2010

This Ending



When I was a kid years ago,
wide-eyed with a future slow,
you tried to get me to change my view
and I saw ignoring dreams would do.

There was a time it was hard to see,
so shine a little light down on you and me.
I see my life through passing years
and I don't want to still be right here.

So how well can you see
how well can you see this ending?
How much will you take
how much will you take before you break?
And how far will you go knowing what you know now?
how well can you see this ending?
 
 THIS BAD ENDING,YOU KNOW!!!

ini terlalu cepat buat gw, but it’s hard to tell
i having trouble knowing who to trust. 
rasanya I want to go to sleep and sleep for days lah!!!
I scared and I bet...

what's on his mind?
brain in the knee or at your head?!!!
Tuhan saya confused!!!!!

Mau di apain lagi deh, kalo talaknya udah di ucapkan.
Dan Hakim 2 hati udah berketuk. 
OMG...

BAD Ending lah yah... 

very hard buat gw untuk menerjemahkan perasaan ini. 
verry shallow and thin.
and now, dark of my heart!!!

mungkin ini jalan yang terbaik dan ALLAh mau nunjukin mana yang baik dan buruk. 

ALLAh baik banget.
pas gw harusnya cry and depressed, 
ini tuh enggak... 

ALLAh tuh malah nunjukin masih banyak yang sayang sama gw. 
dan ALLAH tau kelemahan gw dmana? 

BAIKNYA ENGKAU YA ALLAH. 
speechless aku ya allah. 
satu persatu kau tunjukan anugerahmu untukku.
THN GOD!

 
  This Ending

Tidak ada komentar:

Posting Komentar